  • Data: 2004-03-31 19:59:38
    Temat: Re: zmiana przepisow - ubezpieczenie oc
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "hal2000" <h...@p...onet.pl> napisał:

    >czy kupujacy ode mnie moze miec jakies nieprzyjemnosci zwiazane z tym,
    >ze samochod, ktory on bedzie przerejestrowywac nie posiada oc?
    Kupujący w dniu kupna pojazdu ubezpieczy go, bo taki ma obowiązek.
    Natomiast nieprzyjemność najprawdopodobniej spotka ciebie, bo podczas
    próby tzw. 'przerejestrowania" poproszą go o okazanie umowy
    ubezpieczenia poprzedniego właściciela (twojej, którą powinieneś mu
    przekazać). Jesli nie, to powiadomią UFG.
    Kiedy umowa ubezp. wygasła ?

    Artur Golański