    From: "JScoolG" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana operatora, a zachowanie numeru tel.
    Date: Sat, 07 Jun 2003 13:24:43 GMT

    > Czekaj.. jak oni to rozwiążą - przecież tam co sieć to inny system.
    Tak było pare lat temu , teraz GSM ma tam całkiem przyzwoity zasięg (na
    1900) budują tez sieć 850. Oprócz tego jest jescze TDMA i CDMA , ale
    zdecydowanie mniej jest ich niż GSM
    Poza tym co za różnica jakie są tam systemy ????
    ZTCW Number Portability polega na tym że rozmowy bedą wyłapywane w SSP i SSP
    wyśle zapytanie do SCP. SCP powie na jaki numer trza przekierować rozmowe
    DE FACTO stały numer stanie się numerem wirtualnym , tzn 608999999 bedzie
    wirtualny , a rzeczywisty będzie niewidoczny dla klienta
    SSP dostanie informacje 608999999 przekierój np na 501989898 ( ale tego 501
    nikt nie widzi)
    Generalnie scenariusz identyczny jak przy zwykłym przekierowaniu polączeń !!
    DO NP dostawia się wydzielone SSP i SCP , albo korzysta sie z istniejących
    SSP i SCP to takie urządzenia Sieci inteligentnej
    To jaki system tam jest nie ma znaczenie (CDMA GSM) wazne żeby był INAP
    czyli ss7

    > The latter.

    Nie rozumiem

    > A software?