  • Data: 2006-06-20 17:10:34
    Temat: Re: zmiana obywatelstwa i praca w Polsce
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.06.2006 novax <n...@u...koniecznie.to.WP.PL> napisał/a:

    > nie myślałem że kiedyś i mi to przyjdzie do głowy. Otóż on, ma obywatelstwo
    > czy rezydencję (?) Łotewską, auto ma na Łotewskich numerach, OC Łotewskie,
    > paszport chyba też. Mieszka on jednak i pracuje w Polsce.

    O ile wiem, to gość musi chociaż na papierze wykazać, że jego "życiowe
    centrum interesów" (czy jak się to w urzędniczej grypserze nazywa) znajduje
    się na Łotwie, nie w Polsce - i wykazać, że ponad połowę dni w roku spędza
    tamże.

    No cóż, w końcu niegdyś wielu Polaków żyło w Kurlandii, studiowało
    w Dyneburgu... wraca normalne? ;)
    --
    pozdrowienia

    Z.