  • Data: 2004-04-06 21:06:02
    Temat: Re: zmiana nazwiska
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alberht" <a...@p...onet.pl> napisał:

    > mam pytanie czy [i w jakim wieku] mogę zmienić nazwisko, chodzi o
    > zmianę naziwska ojca na nazwisko matki [ojciec ma sporo rodziny, a
    > rodzina mamy kończy się w zasadzie na niej] dziękuje za ewentualne
    > odpowiedzi:D

    i tak jak ze zmiana imienia nie ma problemow - mozesz zmienic na
    dowolne, to z nazwiskiem jest trudniej i otrzymujesz zgode na zmiane np.
    litery w nazwisku. znam czlowieka, ktory nazywal sie Lucyfer i zmienil
    jedynie na Ulcyfer, takze zmiana nazwiska z Maliniak na Sobieski, czy inny
    Paderewski nie wchodzi w gre IMO.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448