  • Data: 2006-12-17 17:12:56
    Temat: Re: zmiana miejska zamieszkania a WKU?
    Od: "hmm" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "hmm" <d...@g...pl> wrote in message
    >
    > tzn jak.
    > mieszkanie własnościowe? czy jakoś inaczej.

    nie. jest to mieszkanie lokatorskie wojskowe, a on (ojciec) jest najemnca.

    1. czy i w takim przypadku meldunek nie ma znaczenia jezeli bede chcial sie od
    czasu do czasu pojawiac w tym mieszkaniu? czy ojciec moze mi wowczas odmowic
    wejscia do mieszkania?

    2. czy po smierci ojca (nie jestem wspolnajemnca) bede mial prawo do tego
    mieszkania?

    3. czy bede mogl sie ponownie zameldowac do tego mieszkania (za jego zycia lub
    po smieci jego) i kto moze miec na to wplyw (najemnca czy administracja)?

    pozdrawiam.