  • Data: 2005-04-05 07:00:30
    Temat: Re: złośliwość pracodawcy
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 05 Apr 2005 00:08:46 -0500, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Od razu składaj pozew w sądzie pracy.
    > Trochę cię jeszcze batalii czeka. Ale raczej masz wygrane.

    W pierwszym rzędzie trzeba powiedzieć, że skoro pracodawca wniósł
    apelację to jeszcze nic nie wiadomo. Po drugie, nie rozumiem wątku z
    wypowiedzeniem zmieniającym po zwolnieniu lekarskim - to jest
    dopuszczalne. Jeśli chodzi o okres wypowiedzenia to zakładam, że jest
    umowa na czas nieokreślony?
    Do PIP zawsze można wystąpić ale z kk bym się mocno wstrzymał, ostatnio
    widziałem postanowienie o umorzeniu śledztwa (!) w znacznie
    poważniejszej sprawie - BCP.
    Inna sprawa, że nie rozumiem sądów, które w przypadku ewidentnego
    konfliktu między pracodawcą i pracownikiem oraz po upływie kilku
    miesięcy zasądzają przywrócenie do pracy.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597