    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: złomowanie a ubezpieczenie [cross]
    Date: Mon, 03 Feb 2014 13:25:52 -0600

    Liwiusz wrote:

    > Ale kto? Potwierdzeniem będzie polisa na poprzedni rok.

    Ale są przypadki kiedy polisa sie nie przedłuża, wiec to nie do końca
    jest dokument poświadczający ze polisa się przedłużyła.

    > Skoro ktoś twierdzi, że wypowiedział, na nim będzie spoczywał ciężar
    > dowodu.

    Tutaj niestety proceder jest ten sam jak w innym urzedach. feudfalistyczny.
    Albo pokażesz papierek ty, albo dostaniesz karę i mozesz się odwoływać.
    Oni niczego ci nie muszą odwadniac.
    Co najwyzej przedstawią ci wydruk z cepik, ze cokolwiek gdzie samochód
    figuruje ze mial ubezpieczenie tylko do dnia xyz.
    I piłeczka jest po twojej stronie.
    Możesz się kopać z koniem jak lubisz. Ja bym jednak sugerował
    załatwienie sobie papierka teraz, a nie dopiero wtedy kiedy bedzie
    potrzebny.,