  • Data: 2006-09-18 05:42:35
    Temat: Re: zgubiona legitymacja studencka i mandat
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 Sep 2006 21:20:10 -0700, b...@g...com napisał/napisała:
    > Co bedzie jak wszystko wyjasnie, bedzie ok a ten kto jechal na moja
    > legitymacje na tyle dobrze znal moj podpis ze moze byc calkiem
    > podobny do mojego...? czy próbka pisma moze nieslusznie mnie skazac
    > na jakies nieprzyjemnosci mimo iz mnie tam nie bylo?

    Jedyny Twoj problem to napisanie swojego zyciorysu na policji na duuuzej A4,
    potem podpisanie sie na kolejnej A4 chyba ze 100 razy i oddanie tego
    wszystkiego po okolo 45min przesluchujacym policjantom :)
    Kiedys mialem przesluchanie w sprawie allegro (ktos wyslal paczke i sie
    posluzyl moimi danymi). Sprawa zakonczyla sie umozeniem, bo moje pismo w
    zaden sposob nie pasowalo do tamtego :)

    Wiec glowa do gory, masz czyste sumienie i mozesz smialo tam jechac :D

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *