    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: Sun, 07 Oct 2007 14:45:43 -0500

    Artur wrote:

    > Chyba nie mówisz poważnie?
    > To nei było "parkowanie" - tylko zatrzymanie dla celów kontroli drogowej, w
    > wyniku której wynikł pewien problem. Miał zostać rozwiązany poprzez
    > "kontynuację jazdy" samochodem przez znajomego wątkotwórcy.
    > Nie zatrzymał się przecież w tym miejscu by oddać mocz/zbierać
    > grzyby/bzykać panienkę.

    Kontrola się skończyła. Ponieważ policjant nie mógł mu pozwolić na
    kontynuowanie jazdy bez dokumentów, znajomego nie było, a samochód tam
    gdzie stał nie mógł stać, bo nie było to miejsce na parkowanie
    samochodu, to policjant wezwał lawetę aby odholował samochód.
    Koniec kropka.
    Było policjantowi nie podskakiwac to pewnie by jeszcze chwilę poczekał.