    From: "Ls" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: Sun, 7 Oct 2007 20:23:34 +0100

    > Powiedz mi, szczerze, ile razy zdarzyło Ci się, że gliniarze Cię skuli?
    > Jeżeli
    > usłyszałbyś, że ktoś mówi o Tobie per "baran" nie miałbyś ochoty się na
    > nim
    > wyżyć? Bo ja miałabym i jeżeli miałabym taką możliwośc - dokopałabym
    > takiemu
    > cwaniakowi. Co własnie nastąpiło...

    Mnie osobiscie nigdy, choc malo brakowalo, za to tylko ze przechodzilem
    przypadkiem obok nich. Za to moj kumpel mial mniej szczescia jak absolutnie
    bez powodu przyjechali do jego domu, wyciagneli go sila z domu podczas
    malego przyjęcia (zadna pijacka biba zeby bylo jasne), walneli gazem po
    oczach, zabrali do aresztu tam znowu dostal gazem po oczach, ukradli mu
    pieniadze z portfela, na koniec mial sprawe w sądzie za stawianie oporu i
    ublizanie policji choc to nieprawda i chyba do tej pory musi co tydzien
    meldowac sie na posterunku. Gosciu po studiach, historyk. Mądry, elokwentny.
    Po prostu zaczął dopominać się podstawy prawnej wkroczenia policji do jego
    domu, wiec ci gnoje udowodnili mu ze mogą wszystko. Dlatego nie ufam
    policji, nie gadam nawet z bylym kumplem ktory zostal gliniarzem, bo im nie
    mozna ufac.

    Pozdr,
    Ls.