    From: "Idiom" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: 7 Oct 2007 20:31:58 +0200

    > No to zycze ci abys natknal sie kiedys na takiego imbecyla co ma zly humor i
    > chce komus dowalic. Bo poki co najwyrazniej nie doswiadczyles chamstwa i
    > zlosliwosci policji. To tak dla czystko poznawczego punktu widzenia.

    Gliniarze najczęściej traktują kierowców tak, jak kierowcy ich. I dlatego
    właśnie mąż mojej kumpeli jeszcze nie dostał mandatu za przekroczenie
    prędkości ;) (choć łapią go często, różne patrole) a kumpel mojego ojca -
    dostaje "maxa" przy kazdej kontroli, bo "wsiada" na patrol w momencie jak się
    zatrzymuje.

    Jakiś czas temu zatrzymano mnie na radar i podczas kontroli okazało się, że
    nie mam dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia (zostawiłam w innej torebce).
    Ale mimo tego, choć nie znałam tych policjantów, nie dałam im w łapę, nie
    odholowali mi samochodu. Tylko, że ja nie startowałam do nich, nie bluzgałam
    im od "baranów"...

    Powiedz mi, szczerze, ile razy zdarzyło Ci się, że gliniarze Cię skuli? Jeżeli
    usłyszałbyś, że ktoś mówi o Tobie per "baran" nie miałbyś ochoty się na nim
    wyżyć? Bo ja miałabym i jeżeli miałabym taką możliwośc - dokopałabym takiemu
    cwaniakowi. Co własnie nastąpiło...

    pozdr

    Monika