    From: "PabloGT" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: Sun, 7 Oct 2007 07:39:04 +0200

    news:fe8r80$o7t$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik PabloGT napisał:
    > [..]
    > [..]
    >
    > Wobec policjanta? Oczywiście, że nie. Masz prawo milczeć (jak Cię biją) i
    > nic więcej. Właśnie doświadczyłeś na własnej skórze co znaczy państwo
    > policyjne.
    > Jeżeli gościu spełni swoją zapowiedź to macie 3 miechy w zawiasach na 2
    > latka jak w mordę :)
    >
    > Natomiast nie rozumiem na jakiej podstawie laweta zabrała Twój samochód.
    > Przecież miałeś dokumenty wozu jak rozumiem.
    > Czy to było na autostradzie !?

    Nie to było na drodze krajowej stali na dużej zatoczce autobusowej, kolega
    zaparkował przed nią na poboczu z ciągłą linią.

    Zabrali na podstawie że nie mogę kierować samochodem bo nie mam uprawinien
    (tzn komenda potwierdzila ze mam) więc policja niby jest zmuszona do
    zabezpieczenia mienia. Bo pożniej mogłbym twierdzić że coś zgineło z wozu i
    inne jakies bzdury

    PabloGT