  • Data: 2007-10-07 06:27:59
    Temat: Re: Dokumenty kierowcy.
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fe9tlv$i10$1@news.onet.pl...

    > I za brak rzeczonych przewidziany jest mandat.
    > W szczegolnych przypadkach (np. brak OC, samochod po kolizji, stan
    > techniczny zagrazajacy bezpieczenstwu, etc.) policjant ma prawo
    > uniemozliwic dalsze poruszanie sie samochodu.
    > Brak papierka PJ, a potwierdzenie, ze takowe uprawnienia sa i nie sa
    > zatrzymane nie moze stanowic argumentu do wyslania auta na lawete.

    No własnie tym sie sugerowałem w tym momecnie
    Dla przykaldu podam zeby mi pokazal legitymacje on mówi ze ma ja na
    posterunku
    i jak chce zobaczyć to mnie tam zabierze i zostawi do rana :) normalnie
    baran
    było ich dwoch ja "zjechany" po trasie druga w nocy 6.00 rano musze wstać a
    tu takie kwiatki

    PabloGT