  • Data: 2006-09-18 12:28:27
    Temat: Re: zgoda sądu na zarządzanie majątkiem dzieci
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maxima napisał(a):

    > Czy ktoś z Państwa składał podobny wniosek? Jak wyglada
    > rozprawa, jakich pytań się spodziewac?

    Postanowienia. Nic strasznego. Pytania bedą zmierzały do ustalenia co
    korzystnego [dla dziecka] jest w obciążeniu majątku dziecka.

    > Czy decyzja sądu może być odmowna?

    Może. Na przykład powiedz że środki z kredytu zamierzasz przepić :)

    > Mam też przyprowadzić kandydata na kuratora dzieci. Za co taka osoba
    będzieodpowiedzialna?

    W istocie za nic. Zresztą w tym konkretnym wypadku to nie wiem po co
    kurator.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam