  • Data: 2010-02-15 19:34:02
    Temat: Re: zgloszenie zdarzenia komunikacyjnego po 2 miesiacach
    Od: "Leszek" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4b799be3$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    partners.pl
    > *Leszek* napisał(-a):
    >
    > [...]
    >
    > Bez szans. Szkody usunięte i co mają stwierdzić? A sprawa może być
    > dodatkowo śliska bo mogą to, jakby się uparli, uznać próbę wyłudzenia
    > odszkodowania. Już raczej wolałbym przełknąć stratę tych 70zł.
    >
    > --
    > Big Jack
    > ////// GG: 660675
    > ( o o) Wiadomość niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus
    > --ooO-( )-Ooo- ani żaden inny antywirus :P

    Te 70 już spisalem na straty. Z tego co wiem, gdybym w momencie zdarzenia
    uparl sie i wezwal Policje to sprawca wypadku za spowodowanie kolizji
    otrzymalby mandat na bodajze 200-250 zl i kilka punktow karnych. Poza tym
    mysle, ze dla czytajacych ten post bedzie to instrukcja na wypadek podobnych
    zdarzen, ze w takiej sytuacji dogadujemy sie na zasadzie: sprawca od razu
    placi i to wiecej nizby to wynikalo z oceny, a dopiero potem sie ewentualnie
    rozliczamy.
    Po prostu takie zachowanie nie miesci sie w moim "kodeksie osobistym" tym
    bardziej ze w gre wchodzi naprawde smieszna kwota.
    Leszek