  • Data: 2010-02-15 19:54:20
    Temat: Re: zgloszenie zdarzenia komunikacyjnego po 2 miesiacach
    Od: "Leszek" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    news:7ttmkqFi6dU1@mid.uni-berlin.de...

    > Mowiles, ze dala ci wizytowke.
    >
    > Jest tam jakas nazwa firmy?
    >
    > Na numer telefonu dzwoniles z jakiegos innego (np. zastrzezonego)?
    >

    > --
    > Tomasz Chmielewski
    > http://wpkg.org

    Na wizytówce jest nazwa firmy, ale to raczej firma jednoosobowa (adres firmy
    to mieszkanie w bloku - sadzac po numeracji w moim miescie). Na jej telefon
    zawsze dzwonilem ze swojego telefonu i nie byl to numer zastrzezony. Co do
    telefonowania to nie jest tak ze nie odbiera tylko ze tak jakby ten numer
    byl od jakiegos czasu nieosiagalny, wylaczony.