  • Data: 2006-01-13 13:34:50
    Temat: Re: zgloszenie wykroczenia przestepstwa?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    bartek napisał(a):

    > nie psa a ta pania ktora nie upilnowala swojego pupilka i przez nia moja
    > babcia teraz cierpi.........
    > wiec dowiem sie czegos od was czy bedziecie ciagle takich zarozumialcow
    > zgrywac?

    Zgrywac sie tu nic babcia, jaka babcia, przeciez zgrywa sie nikt no nie?

    Pies? Babcia chce sprzedac psa?
    Czy to jest może łyżew ? Wiesz, ja bym chętnie kupił, bo Hipek bardzo
    chce mieć łyżwa... No, ostatecznie może być sweter. Albo bulgot? Albo
    taki mały, biały dupelek... Słuchaj, tylko bron Boże jajnik! A to jest -
    jaka rasa?