  • Data: 2012-03-20 18:26:58
    Temat: Re: zgłoszenie kolizji na policje, ile czasu?
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 08:00:08 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > W żadnym kodeksie nie znajdziesz "zajechania drogi".
    > Znajdziesz "nieustąpienie pierwszeństwa". Teraz znajdź przepis wg. którego
    > jadący przed tobą samochód skręcający gdziekolwiek ma tobie ustąpić
    > pierwszeństwo.

    "Art22.4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest
    obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na
    który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej
    strony"

    Mam nadzieje, ze nie jezdzisz po drogach publicznych...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)