  • Data: 2012-03-20 08:26:49
    Temat: Re: zgłoszenie kolizji na policje, ile czasu?
    Od: doomspawn <s...@a...asf> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-20 07:57, Nostradamus wrote:
    > 1. Jaka szeroka droga w miejscu kolizji?

    Cała od budynku do budynku to gdzieś na 3-4 samochody, ale po bokach
    kamieniarze mają swoje "wyroby" i parkują samochody (czasami równolegle,
    czasami skosem), więc do wykorzystania jest tylko na jeden samochód. Jak
    nie ma gdzies z boku wolnego miejsca to dwa samochody się nie miną.

    > 2. Jeżeli jadący przed tobą "zadał" się w lewo chcąc zaparkować po
    > prawej stronie to i tak nie wolno go było wyprzedzać z prawej strony.

    On zjechał na cały boczny lewy pas, tak jakby tam chciał stanąć, gdzie
    zresztą jak jechałem dzisiaj rano właśnie jego samochód w ten sposób
    stał. Ja jechałem cały czas prosto i nie wykonywałem żadnych manewrów,
    żeby go ominąć/wyprzedzic. Po prostu zobaczyłem, że zjechał na bok i
    myślałem, ze tam staje a ja jechałem dalej. Dla lepszego zaobrazowania
    tu jest cała sytuacja http://www.imagebam.com/image/d3c70a180671779

    > 3. Jak dla mnie, wina jadącego z tyłu. Widząc manewry tego z przodu
    > trzeba było zwolnić i czekać co dalej zamierza on zrobić.

    Jak dla mnie jego manewr sie zakonczył bo myślałem, że zaparkował na
    boku. Za każdym razem mam się zatrzymać na 5 minut i czekać, czy jednak
    nie zacznie coś kombinować?