  • Data: 2004-07-04 18:26:20
    Temat: Re: zglaszanie spamu - jak, gdzie?
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zhan" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cc98t1$rs0$1@inews.gazeta.pl...

    > nie chodzi mi o zabezpieczenie sie przed spamem... to juz mam w miare
    > skutecznie rozwiazane, przynajmniej jesli chodzi o zachodnie serwisy...
    > chcialbym raczej wiedziec jakie sa metody postepowania polskimi pseudo
    > handlowcami, ktorzy rozsylajac swoje ofery naruszaja ustawe...

    Hey,
    napewno bedzie to art. 24 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    Swoja droga, tez pare dni temu wypowiedzialem mala wojne przeciwko paru
    firma
    wysylajacym spam (w ilosciach przekraczajacych ludzka cierpliwosc).
    Od jednej otrzymalem spam wraz z wirusem. Zwiazku z tym postanowilem, ze
    najlepsza
    nauczka bedzie wystapienie z roszczeniem pienieznym o naruszeniu dobr
    osobistych.
    Pewnie bedzie to walka z wiatrakami, ale kto wie, moze cos sie uda.

    POZDRAWIAM