  • 1. Data: 2004-07-04 15:08:13
    Temat: zglaszanie spamu - jak, gdzie?
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    witam,
    postanowilem wypowiedziec mala wojne bezczelnym spamerom... wlasnie przed
    chwila dostalem taka oferte, gosc sie przedstawia jako autoryzowany
    przedstawiciel pewnej duzej firmy. gdzie z tym uderzyc - abuse (jak?), czy
    zlapac kontak z ta firma, czy probowac uswiadomic goscia, ze lamie prawo?

    pozdrawiam
    artur

  • 2. Data: 2004-07-04 15:24:35
    Temat: Re: zglaszanie spamu - jak, gdzie?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Zhan napisał(a):

> [...]
    > zlapac kontak z ta firma, czy probowac uswiadomic goscia, ze lamie prawo?

    Po pierwsze: http://nospam-pl.net/
    Po drugie: SpamCop http://www.spamcop.net

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-07-04 15:26:36
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Zhan" z...@o...pl napisał(a)
    w news'ie: news:cc96gu$kb5$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > autoryzowany przedstawiciel pewnej duzej firmy. gdzie z tym uderzyc -
    > abuse (jak?), czy zlapac kontak z ta firma, czy probowac uswiadomic

    Idź na - pl.internet.mordplik tam Cię poinformują.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste,

  • 4. Data: 2004-07-04 15:48:48
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    > Po pierwsze: http://nospam-pl.net/
    > Po drugie: SpamCop http://www.spamcop.net

    nie chodzi mi o zabezpieczenie sie przed spamem... to juz mam w miare
    skutecznie rozwiazane, przynajmniej jesli chodzi o zachodnie serwisy...
    chcialbym raczej wiedziec jakie sa metody postepowania polskimi pseudo
    handlowcami, ktorzy rozsylajac swoje ofery naruszaja ustawe...

  • 5. Data: 2004-07-04 15:52:20
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Zhan napisał(a):

> [...]
    > chcialbym raczej wiedziec jakie sa metody postepowania polskimi pseudo
    > handlowcami, ktorzy rozsylajac swoje ofery naruszaja ustawe...

    Jak zajrzysz na powyższą stronę to przed oczami zobaczysz wszelkie
    materiały na interesujący Cię temat

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-07-04 18:26:20
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zhan" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chcialbym raczej wiedziec jakie sa metody postepowania polskimi pseudo
    > handlowcami, ktorzy rozsylajac swoje ofery naruszaja ustawe...

    Hey,
    napewno bedzie to art. 24 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    Swoja droga, tez pare dni temu wypowiedzialem mala wojne przeciwko paru
    firma
    wysylajacym spam (w ilosciach przekraczajacych ludzka cierpliwosc).
    Od jednej otrzymalem spam wraz z wirusem. Zwiazku z tym postanowilem, ze
    najlepsza
    nauczka bedzie wystapienie z roszczeniem pienieznym o naruszeniu dobr
    osobistych.
    Pewnie bedzie to walka z wiatrakami, ale kto wie, moze cos sie uda.

    POZDRAWIAM