  • Data: 2005-04-30 16:28:50
    Temat: Re: zdjecia z miejsc publicznych
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "poreba" <d...@p...com> wrote in message
    news:Xns96486D3AD7F90dmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > A chociaż cień argumentacji "dyrekcja" objawiła,
    > czy w łaskawości swojej podstawy swojego stanowiska
    > skrzętnie ukrywa?

    Taka maja ekspertyze ich radcy prawnego. Ale na moje pytanie o podstawe
    prawna tego zakazu nie dostalam odpowiedzi.

    Zapytalam dyrekcji o zgode (az tak mi na tych zdjeciach nie zalezalo, mam
    wiele innych) i wygladalo to tak: najpierw cos mowili o tym, ze musieliby
    sprawdzic ksiazke pod wzgledem merytorycznym (nie powiedzialam im tego na co
    mialam ochote, ze nikt u nich nie jest w stanie tego zrobic :)), potem
    zazyczyli sobie zdjec do oceny. W koncu dostalam odpowiedz od dyrektora, ze
    zdjecia sa "fatalne" i on nie zgadza sie na ich publikacje. Odpisalam panu
    dyrektorowi, ze to ja sie podpisuje pod zdjeciami jako autorka, a jako
    autorce ksiazki te zdjecia mi odpowiadaja... I zapytalam o podstawe prawna.
    Odpowiedzi juz nie dostalam.

    Pozdrawiam,
    Joanna