  • Data: 2003-07-21 06:31:05
    Temat: Re: zazsilek dla bezrobotnych
    Od: "Roland" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymienione w art 23 ustawy o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu :)
    > Jest tam troche tego wiec najlepiej podaj jakis konkretny przyklad .

    No wiec, prowadze DG i teraz mam straszny dolek finansowy. Byc moze bede musial
    zamrozic albo zlikwidowac DG i moje pytanie co wtedy: czy spadne jeszcze nizej,
    czy zasilek jeszzce troche mnie utrzyma na powierzchni???

    Swoja droga MMueller powinien byc zadowolony: kolejny interesik idzie do
    kasacji. Czas na kolektywizacje ;-)

    Dodam, ze niestety (pewnie nie tylko ja), danine na ZUS placilem roznie...

    Roland