  • Data: 2003-03-04 13:02:29
    Temat: Re: zażalenie na organ policji - gdzie składać?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Leszku - kpisz sobie??
    > na miejscu, zaraz jak wezwano pomoc.. gdy lekarz stwoerdził zgon
    przyjechała
    > policja, a prokurator udał się z technikami na miejsce! dziiwne że
    podstawowych
    > dowodów nie zauważyli? a skad możemy wiedzieć co się działo tam przez całą
    noc?
    > rano mój mąż pojechał na miejsce i widząc to, co tam zostało zgłosił RANO
    na
    > posterunek, przyjechali... po dwunastej, pisałam juz o tym. aha jeszcze
    jedno ,
> [...]

    Musze Pania zmartwic.....
    Na 99.9 % policja i prokuratura bedzie robila wszystko,
    by umorzyc sprawe... od tego czasu beda robic TYLKO TO
    do czego zmusza ich Pani pisma.

    Odwola sie Pani od decyzli o umorzeniu do prokuratury nadrzednej powolujac
    sie na
    nie przeprowadzeneie czynnosci x,y i z - wykonaja x, y i z po czym znow
    umorza...

    Znow siepani odwola - jesli nie zarzuci nie przeprowadzenia konkretnych
    czynnosci
    - odrzuca , jesli znow sie Pani odwola -bedze sad i jesli .....j.w....

    Zrobia DOKLADNIE to, co pani zarzuci zenei zrobili NIC WIECEJ....
    A potem umorza...

    Boguslaw