  • Data: 2011-02-03 22:03:37
    Temat: Re: zażalenie - czy to normalne?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Feb 2011 22:44:24 +0100, Johnson wrote:

    > A czemu nie?
    > * Przecież uprawdopodobnić interes prawny w zabezpieczeniu trzeba od
    > razu przed sądem I instancji a nie dopiero w zażaleniu.

    To by było proste, gdyby przed sądami toczyły się sprawy niesporne między
    stronami (albo gdyby spór toczył się tylko z sądem). Tymczasem może się
    okazać, że strona miałaby całkiem niezłe rzeczy do powiedzenia na temat
    tego nowego pomysłu sądu -- ale już jej się nie daje możliwości
    wyartykułowania tego.

    Dodam, że sam tak miałem, może nie w zażaleniu, ale w apelacji.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||