    From: "Roman Rumpel" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawiadomienie za wycieraczka
    Date: Mon, 6 Aug 2007 22:06:56 +0200

    Użytkownik "Circulus V." <b...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    news:oqueb39tbsau9qtf82q7g1fj8sc5d9g20h@4ax.com...
    > On Mon, 6 Aug 2007 21:31:28 +0200, KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:
    > A znasz może podstawę prawną, że nie wolno parkować na uklepanym błocie?
    > (pytanie w tym momencie OT, ale jeśli znasz to podaj).

    BTW była kiedyś, jeszcze za czasów kolegiów, taka fajna sprawa, gdzie
    kolegium karało za parkowanie na trawniku, ukarany się odwoływał do sądu, że
    tam trawy nie było, sąd uchylał do ponownego, a kolegium znowu skazywało. Za
    trzecim podobno razem sąd nakazał kolegium zapoznać się ze słownikową
    definicja trawnika i wtedy odpuscili.

    Wiem, ze to brzmi jak urban legend, ale kilka lat temu czytałem to jako
    poważną historię, niestety nie pamietam, który sąd był taki dzielny, bo
    większośc na pewno przywali bezrefleksyjnie grzywnę :(
    RR.