  • Data: 2006-10-20 21:34:07
    Temat: Re: zatrzymanie włoskiej karty w polskim bankomacie
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Misie z BPH PBK (oddzial w Alejach 181) na informacje ze
    > wlasnie bankomat mi zezarl karte (pod koniec dnia pracy oddzialu)
    > z rozbrajajaca szczeroscia powiedzieli zebym przyszedl za 2 tygodnie
    > bo wczesniej nie przewiduja otwierac bankomatu a jesli sie
    > przypadkiem tak zdarzy ze jednak otworza, to po 3 dniach
    > i tak ja potna.

    Jakbyś zgadł. Nazywa się to optymalizacją kosztów. Sprzedaż za drobne
    bankomatów BPH 0do jóronetu. Egh... stare, dobre czasy się przypominają,
    kiedy bankomat obsługiwała panienka z okienka w oddziale. A teraz %@($:!}]
    Ale miało być taniej... gó*no jest taniej, no ale kasa idzie z innego
    budżetu, a tak to by szła z budżetu dot.pensji. Zresztą łby za ten durny
    pomysł poleciały.

    *