  • Data: 2008-09-12 16:24:12
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralności dla nauczyciela
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gadid4$hsu$1@nemesis.news.neostrada.pl Michał
    <m...@o...pl> pisze:

    > Prawda. Wykonuję ten zawód ponieważ potrafię, chcę i lubię.
    Nie martw się, to wszystko ci przejdzie. ;)))

    > Tylko mi przykro, że muszę do pracy dopłacać.
    Nie dopłacasz do pracy. To zaświadczenie musisz przedstawić _zanim_ będziesz
    pracował.
    Potraktuj to jako inwestycję w możliwość uzyskania tej skądinąd ciężkiej i
    haniebnie nisko płatnej pracy.

    > Pozwolę sobie zadać pytanie: jak
    > się to ma do zasady domniemania niewinności?
    Nijak. W ogóle brak związku.

    > Naprawdę jest konieczne co
    > pół roku udowadnianie niekaralności?
    Czemu co pół roku? Przy zatrudnianiu się i to wszystko.

    --
    Jotte