  • Data: 2004-07-28 21:17:08
    Temat: Re: zapoznanie podejrzanego z aktami sprawy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " j." <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ce7gdk$59v$1@inews.gazeta.pl...

    > zapytam jeszcze o jedno... czy można napisać skargę na treść notatki
    > służbowej - która absolutnie mija sie z prawdą i na formę badania
    > psychiatrycznego?

    Na treść notatki służbowej, to jakoś nie bardzo. Ale można wnieść o
    przesłuchanie na tę okoliczność z uprzedzeniem o odpowiedzialności karnej
    jej autora, a następnie dowieść mu, że złożył fałszywe zeznania. Ale na to
    trzeba dowodów. Z tym, ze skarżenie się na notatkę, skoro się nie potrafi
    dowieść fałszu, ma jeszcze mniejszy sens.

    Co do formy badania psychiatrycznego, to raczej zażalił bym się do Okręgowej
    Izby Lekarskiej. Najprędzej oni są w stanie to zbadać. Z tym, ze trzeba by
    się znać na tym jak to powinno wyglądać. Ja bym się nie tyle od razu żalił,
    co raczej opisał przebieg badania i poprosił o sprawdzenie, czy jest on
    zgodny ze standardami.