    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zapis w umowie
    Date: Fri, 16 Sep 2005 09:23:08 +0200
    Sender: f...@o...pl@212.126.9.78

    > A nie macie kadrowej?

    Kadrowa mamy, ale ona tez chyba nie za bardzo sie zna:( do 2004 roku
    wszytkie osoby byly zatrudniane na karte nauczyciela teraz placowka
    przeszla pod ministerstwo opieki spolecznej stad kodeks sie pojawil ale
    nikt nie zna sie na tym zreszta tylko trzy osoby sa tak zatrudnione, nie
    wiem do konca czy tez tak powinno byc to samo stanowsiko, te same
    obowiazki to samo wyksztalcenie a zupelnie inne warunki pracy i placy?
    Czy to jest ewentualnie argument ze jestem nierowno traktowana w pracy?

    > Długo planujesz tam pracować? Jeśli nie, to może lepiej zaczekać na
    > kolejną pracę przed wdaniem się w spór? ;)

    Chcialalbym tam pracowac ale na ludzkich ukladach moj dyro to taki typ
    sztywniaka w lakierkach malo umie malo wie a sie rzuca cale zycie byl
    wychowawca a nagle taka fucha:) troche mu palma odbila:(

    Pozdrowionka

    Ania