  • Data: 2003-10-25 15:40:51
    Temat: Re: zapis rozmowy telefonicznej.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek <a...@e...net> popełnił 25 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:bne3s6$r5n$2@news.onet.pl:

    >>> I niby kogo okradł?
    >> Mnie, ja za bilety płacę.
    > Okradłby Cię jakby Ci zabrał bilet.
    > A tak to tylko dopuścił się nadużycia.
    Jak Ci wcisnę fałszywe pieniądze to Cię nie okradnę, tylko oszukam?
    Jak przyjmę od Ciebie pieniądze na apartament, kamienicy nie wybuduję,
    zwieję z kasą do kraju w rejonie zapalnym na Bliskim Wschodzie,
    to oczywiście że Cię nie oszukam - jak przecież tylko nadużycia popełniam.

    Jak uciekasz bez płacenia z mojej taksówki to też mnie nie okradasz?
    (aha, już łapię Ty tylko: wyłudzasz przewóz) ;)))

    PS. zapoznałem się z różnicowaniem występków i zbrodni w kk

    --
    pozdro
    poreba