  • Data: 2003-10-25 08:16:52
    Temat: Re: zapis rozmowy telefonicznej.
    Od: "Moskit" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostalem wezwanie do zaplaty od firmy windykacyjnej. Pirwszym moim
    odruchem
    > ( pewnie niezbyt rozsadnym ) bylo wykonanie telefonu do firmy
    windykacyjnej
    > i pytanie o mozliwosc rozlozenia dlugu na raty.
    > Niewiele pozniej dowiadzialem sie, ze moj dlug ulegl juz przedawnieniu (
    > chodzi o jaze autobusem bez biletu sprzed 5 lat, kilkakrotną - stad wysoki
    > dlug)
    >
    > pytanie:
    > czy moja rozmowa z firma windykacyjna mogla zostac zapisana i na nowo
> [...]

    To dziwne zjawiksko ja mialem podobna sytaucje i tez mysalem ze sprawa
    rzedawniona (kodeks przewozowy), ale niestety nie poniewaz wedlug KC nie
    jest on przedawniony i mozna fomagac sie naleznosci na drodze sadowej. W
    moim wypadku uplynelo 4 lata (niestety zaplacilem dla swietego spokoju)

    POzdrawiam Maciek