  • Data: 2006-11-10 21:14:21
    Temat: Re: zamykanie klatki schodowej na klucz
    Od: "Marx" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto jest zarządcą klatki ? Wspólnota? Spółdzielnia ? Zgłosić tam problem.

    Wspolnota.

    > Widzimisię jakichś emerytów nie jest obowiązującym prawem.

    Tak, glosuje wiekszosc, osatnio bylo pol na pol. "Bo przeciez nas okradna!"
    ;/

    > W momencie jak okaże się że to zamykanie jest usankcjonowane (jakims
    > cudem) przez zarządcę budynku - zgłosić sprawę do Straży Pożarnej. Masz
    > dobry kierunek myślenia - blokada drogi przeciwpożarowej i mandat dla
    > zarządcy terenu skutecznie rozwiąze problem.

    Chetnie wezwe straz pozarna, miejska czy kogokolwiek o 3 nad ranem, ale
    watpie zeby ktorys z sasiadow sie przyznal, ze to akurat on zamknal drzwi na
    klucz w tym momencie, a nie ja zamknalem zaraz przed wezwaniem organow.
    Takze pozostaje mi tylko "walka" z samymi emerytami, zgloszenie moze byc,
    przzyjda sprawdzic i okaze sie, ze akurat drzwi beda otawrte...
    Ci ludzie sa po prostu zlosliwi, starzy, zgorzkniali... to ich problem ;/