    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy
    Date: Thu, 22 Nov 2012 13:53:27 +0100

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1248917954.20121120172022@gazeta.pl...
    > Napisz, co to za sklep. IMHO bardzo ładnie i uczciwie się zachowują,
    > warto im zrobić małą reklamę.

    Może lepiej nie... biurko miało być z szufladą - okazało się,
    że szuflady nie ma (w katalogu nie widać dokładnie, bo na
    zdjęciu stoi tyłem, ale pani twierdziła, że jest szuflada). Nie
    ma to dla mnie wielkiego znaczenia, więc pal licho, ale raczej
    bym nikomu tego sklepu nie polecił, za dużo błędów popełniają.

    Na plus to, że zmontowali szafę, tak jak obiecali. Choć i tu
    ciekawostka: metalowa poprzeczka do wieszania ubrań jest
    o 10 cm za długa i trzeba ją obciąć; pan tego nie zrobił, odkryłem
    fakt dopiero po jego wyjeździe :) Nie wiem czy to też jest "norma"
    przy meblach? Jeśli tak, to kolejna dziwna "norma" :)