  • Data: 2007-02-05 14:54:49
    Temat: Re: zameldowanie - zgoda współwłaściciela ?
    Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli masz umowę najmu na piśmie, urzędasy mają psi obowiązek zameldować
    > bez żadnych dodatkowych warunków.

    Owszem, ale większość pytań typu "czy mogę zameldować się bez zgody
    właściciela" dotyczy osób, które ani właścicielami nie są, ani - zazwyczaj -
    nie mają nawet umowy najmu. Jeśli wezmą sobie do serca odpowiedzi na
    grupie: "Tak", to może ich spotkać niemiłe rozczarowanie w urzędzie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz