    From: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zameldowanie
    Date: Fri, 26 Aug 2005 09:52:46 +0200

    > Może nie słyszała o już wspomnianym wyroku Trybunału Konstytucyjnego?
    > Zasugeruj jej zwierzchnikowi, żeby dokształcił kobietę z obowiązujących
    > przepisów.

    hm !mysle ze przeszkolic to by nalezalo caly urzad no narobilem zamieszania!
    3 godziny sie meldowalem bo bylo bieganie urzednikow po pokojach jeden
    drugiego pytal o to samo a kierownik swojej podwladnej powiedzial zeby
    postepowala zgodnie z przepisami:-))) no i zszokowana pani poprosila o
    przyjscie na drugi dzien zostawienie numeru tel. i powiedziala ze jak mnie
    zamelduje jutro to zadzwoni no i czekam drugi dzien!
    a dzielnicowego znowu mijalem na schodach!!!
    czy on moze mnie ukarac mandatem na tym etapie kiedy ja sie wlasnie melduje
    juz trzeci dzien?
    jak im to udowodnic przeciez wszystko wtym urzedzie jest na "gebe" a kwitu
    zadnego mi nikt nie chce wydac kazdy sobie to olewa a dzielnicowy czuwa i
    jak mi wsadzi 500 zl to przestanie byc zabawne!