    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zameldowanie
    Date: Fri, 7 Dec 2007 22:56:30 +0100

    "Agata" <a...@o...pl> wrote
    > Czyli jest jakas szansa. Co mam dokladnie zrobic i gdzie sie udac?

    Do urzędu z pismem do prezydenta/burmistrza/wójta o zameldowanie w trybie
    administracyjnym, dowodząc w nim, że mieszkasz tam.Ruszy postępowanie
    administracyjne zmierzające do zbadania tego czy faktycznie tam mieszkasz.
    Bo skoro mieszkasz to powinnas byc zameldowana, jak sie nie meldujesz i
    wlasciciel nic z tym nie robi to oboje lamiecie prawo.

    Druga sprawa, to ja nie wiem na jakiej podstawie tam mieszkasz, tesciowa
    moze zlozyc pozew o eksmisje (nie jest to proste do wykonania), ale nie wiem
    na jakiej podstawie jestes pewna swoich praw do lokum....?