eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaleganie z płatnościami a publikowanie informacji przez wierzyciela › Re: zaleganie z płatnościami a publikowanie informacji przez wierzyciela
  • Data: 2006-04-25 09:10:33
    Temat: Re: zaleganie z płatnościami a publikowanie informacji przez wierzyciela
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    plusz napisał(a):
    > [...] przeraża mnie polskie myślenie :)

    A mnie przeraża tendencja do samosądów w naszym społeczeństwie.
    Wierz mi, że właśnie dlatego, że staram się być odpowiedzialny raczej
    _na pewno_ nie skorzystam z oferty kogoś, kto sam wymierza
    sprawiedliwość. No, chyba, że masz monopol i nie będę miał wyjścia...
    Ale w przeciwnym wypadku wolę np. zapłacić drożej komuś, o kogo nie będę
    musiał się obawiać, że zepsuje mi opinię (Naprawić błąd polegający na
    niezapłaceniu w terminie jest stosunkowo łatwo, wszak to tylko kwestie
    finansowe i ewentualne straty daje się zrekompensować. Naprawienie
    krzywdy wyrządzonej komuś przez zepsucie mu opinii już takie proste nie
    jest).

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____