  • Data: 2004-01-09 15:56:01
    Temat: Re: zalane mieszkanie
    Od: Madzia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bosz wrote:

> [...]

    Polecam Ci droge formalną, czyli zgłoszenia do firmy ubezpieczeniowej, w
    której masz ubezpieczone mieszkanie fakt zalania i co ważne - zrób to
    jak najszybciej. Zasadniczo są to 3 dni od stwierdzenia zalania. Jeśli
    sąsiadka ma ubezpieczone mieszkanie dostaniesz normalne odszkodowanie, a
    ubezpieczalnia sobie już od niej zciągnie.
    Jeśli sąsiadka nie ma ubezpieczonego mieszkania, to już gorzej, bo będą
    od kobiety egzekwować pieniążki.

    Ja po pierwszym zalaniu poszłam do sąsiadki i okazało się, że ona nie ma
    ubezpieczenia - prosiła mnie, żebym nie zgłaszała do ubezpieczalni a ona
    mi zwróci za remont. Potem płakała, ze jest biedna (przesadza) i dawała
    mi po 50 zł miesięcznie.

    Gdy mnie drugi raz zalała, sytuacja się powtórzyła, bo ona nadal
    mieszkania nie ubezpieczyła. Najpierw mi powiedziała, że pokryje koszty
    remontu a potem stwierdziła, że ona nie ma kasy i jak chcę to mogę ją
    podać do sądu. Niestety na zgłoszenie do ubezpieczalni było za późno.

    Niestety w takich sytuacjach nie możan mieć miękkiego serca, bo się
    potem zostaje - jak ja teraz - z zaciekami na ścianach.

    Jak najszybciej zgłaszaj, no chyba, że Ty też nie masz ubezpieczonego
    mieszkania, ale w takich wypadkach chyba też jest jakieś rozwiązanie, ja
    nistety nie wiem jakie.

    Powodzenia
    Magda