eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakupy w sieci - cena ostateczna, a z karty schodzi wiecej ? jak to jest › Re: zakupy w sieci - cena ostateczna, a z karty schodzi wiecej ? jak to jest
    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakupy w sieci - cena ostateczna, a z karty schodzi wiecej ? jak to jest
    Date: Tue, 26 Sep 2006 13:16:19 +0200

    news:13ht78xe9lap6$.1nmmsu90wh37$.dlg@40tude.net...

    > Bo może to wcale nie był zakup w złotówkach. Czasami cena jest podana np.
    > tak: 79,26 zł* a pod * na dole strony czytamy: wartość uśredniona 19,99
    > EUR
    > po kursie NBP z dnia...
    >
    > Wartość w zł jest podana orientacyjnie żebyś nie musiał tego na kolanie
    > przeliczać, transakcja dokonuje się w euro, a z konta odejmowane jest po
    > kursie Twojego banku z dnia kiedy zaksięgował transakcję.

    niby ok, ale w tym przypadku nie mialem takiej informacji pod suma, przy
    sumie itp (nie mowiac juz o kursie), informacja byla w zupelnie innym
    miejscu niewidoczna w momencie dokonywania platnosci (bez podanego kursu).
    wygodniej pokazywac cene w euro
    to byl zakup biletu lotniczego na polskich stronach miles&more. Kurcze lot
    potrafi sprzedac bilet za zlotowki, lufthansa tez, a dlaczego ich wspolny
    program lojalnosciowy nie... w glowie mi sie to nie miesci.