  • Data: 2006-01-11 13:36:19
    Temat: Re: zakup windowsa-czy można postawić zarzut
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Pav napisał(a):

    > http://tinyurl.com/7cdzb

    ok, no fajnie, ale to tylko potwierdza, że się nie znasz, powtarzanie
    zasłyszanych opinii nie oznacza, że jesteś już ekspertem, może sam byś
    napisał coś więcej ? a wogóle to przeczytaj dokładnie komentarze na dole
    ten strony to może zauważysz wiele argumentów za tym ,że ta strona ma
    tyle samo obiektywizmu co porównania microsoftu, więc lepiej się na to
    nie powołuj zwłaszcza, że sam autor napisał, że to nie miało być
    obiektywne porównanie linuksa i windowsa

    Ja osobiście od lat używam i windowsa i linuksa, i to co napisałem
    wynika z moich obserwacji i codziennej pracy.

    sg