  • Data: 2006-01-12 14:04:02
    Temat: Re: zakup windowsa-czy można postawić zarzut
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Sero napisał(a):

    > pod 2.x już powinny działać, a polonizacja tej wersji jest finansowana przez
    > rząd

    oj nie chodzi tu o polonizację, ale o to, że ja mam naprawdę bardzo
    skomplikowane arkusze excela, które przy próbie otwarcia w OO powodują
    wywalenie się programu

    > Tu akurat góruje MacOS, ale Linux też nie jest w tyle. Większość softu
    > bazuje na TeX-u, który jest dostępny chyba na wszystkie platformy.

    > GIMP od Photoshopa za wiele nie odbiega (kwestia gustu, możliwości są
    > podobne)
    > Corel jest też w wersji na Linuksa.
    > Nie pisz, że czegos nie ma, bo jest tego masa. Najwyżej napisz, że nie
    > znalazłeś :P

    Niestety, ale GIMP to nie jest Photoshop, wiele mu brakuje, poza tym nie
    ma takiej wymiany informacji jak pomiędzy różnymi innymi produktami Adoba

    > nie wiem

    > http://www.lefthand.pl/

    tak, wiem, ale tego się używać nie da

    sg