  • Data: 2008-03-25 11:17:35
    Temat: Re: zakup przez internet: niesprawny towar - co dalej?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości
    news:fsal6g$rgh$1@inews.gazeta.pl...

    > a wiesz czym jest formatowanie baterii?

    Po pierwsze nie formatowanie a formowanie

    > Pierwsze 3 ladowania musza sie odbyc po totalnym rozladowaniu baterii i
    > trwac przynjamniej ze 12 godzin kazde.

    Po drugie chyba wsiadles w kapsule czasu. Baterii litowo-jonowych nie
    trzeba formowac. Jesli juz sie upierasz to po prostu ja ladujesz do pelna a
    nie trzymasz 12 godzin. Tym bardziej ze po osiagnieciu napiecia cos chyba
    kolo 4V akumulator sie wylaczy - to jakies 2-3 godziny. Trzymanie po tym
    telefonu w ladowarce nie ma sensu. Polecam
    http://www.batteryuniversity.com/partone-12.htm

    HaNkA