eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup przez internet: niesprawny towar - co dalej? › Re: zakup przez internet: niesprawny towar - co dalej?
  • Data: 2008-03-25 20:14:36
    Temat: Re: zakup przez internet: niesprawny towar - co dalej?
    Od: "tg" <...@a...a> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Flyte napisal:
    >> 1. Czy moge zwrocic towar i oczekiwac od sprzedawcy
    >> (sklep internetowy) pieniazkow? zaznaczam ze nie minal okres 10 dni od
    >> daty wydania przedmiotu. Co prawda na paragonie jest data 13. marca, ale
    >> paczka dotarla do mnie 18. marca. Napisalem do nich maila w piatek
    >> wieczorem, ale do tej pory nikt nie odpowiedzial (to akurat rozumiem -
    >> byly Swieta).

    czyli odstapienie od umowy zawartej zdalnie - jezeli jestes gotow poniesc
    koszty, nie minie termin, kupowales prywatnie, to czemu nie...


    >> 2. Czy sprzedawca powinien mi wymienic towar na nowy?


    na jakiej podstawie? gwarancji? okresla to jej regulamin

    >> 3. Czy producent powinien mi wymienic towar na nowy? Czy moze reperowac w
    >> ramach gwarancji?

    jw. - okresla to regulamin gwarancji


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1