eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup przez allegro a "przekierowanie" do innego serwisu › Re: zakup przez allegro a "przekierowanie" do innego serwisu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 09 Feb 2015 07:02:54 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup przez allegro a "przekierowanie" do innego serwisu
    References: <mavmj9$uk4$1@speranza.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <mb0dft$sjn$1@speranza.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <m...@R...Tomasik> <mb1e0g$512$1@node2.news.atman.pl>
    <m...@R...Tomasik>
    In-Reply-To: <m...@R...Tomasik>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <54d84d8e$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.181.83
    X-Trace: 1423461774 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2186 83.20.181.83:51488
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:745081
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 06.02.2015 12:57, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 06-02-15 o 04:56, RadoslawF pisze:
    >> W dniu 2015-02-06 o 00:14, Robert Tomasik pisze:
    >>
    >>>> Kupując "na Allegro" kupujesz nie od Allegro ale od konkretnego
    >>>> sprzedawcy. Kupując na lokalnym rynku bułki nie kupujesz od rynku
    >>>> tylko od piekarza który ma stragan na rynku. Tak to działa. Ale w
    >>>> kwestii czy sprzedawca\ piekarz może Tobie konto w swoim sklepie
    >>>> zaproponować to się nie wypowiadam bo się nie znam.
    >>>>
    >>> Co innego zaproponować, a co innego po prostu wbrew jego woli założyć.
    >>
    >> Używają gównianego oprogramowania które nie obsłuży kupującego
    >> jeśli nie będzie go w bazie danych.
    >
    > Problemem nie jest wpisanie do ich bazy danych - bo to oczywiste, że jak
    > inicjatorowi sprzedają, to mają jego dane - ale jednoczesne założenie
    > osobnego konta użytkownika i przesłanie w sposób jawny danych logowania.
    >

    Kiedy piszę maila na b...@j...pl - często mój mail trafia do ich
    systemu ticketów, dostaję maila że został założony ticket, dostaję
    identyfikator ticketa, często unikalny link do zarządzania ticktem bądź
    uzytkownika/hasło. IMHO normalna sprawa.

    Czym w/w różni się od zakładania konta użytkownika w systemie
    sprzedawcy? Przecież sprzedawca ma prawo sobie jakoś organizować proces
    sprzedaży. Czy tylko dotąd dopóki trzyma to w tajemnicy?

    Rzecz jasna nie powinien przy tej okazji ani zmuszać do akceptacji
    dodatkowych regulaminów ani do potwierdzania adresów.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1