  • Data: 2006-02-07 21:40:38
    Temat: Re: zakup prywatny ze srodkow firmy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Żyła wrote:

    > Ale ja bym tylko zaliczke oddał a zadatek zatrzymał.

    Teraz ja już też. W sumie musiałbym dokładnie wyciągi jeszcze raz
    sprawdzić, bo jakoś nie za bardzo widzę, żeby zadatek mi wpłacała, a ja
    jestem roztrzepany i mogłem nie zauważyć, że nie wpłaciła ;)

    > Rzeźbi niech ma.

    Niech ;)

    I jeszcze, jak dobrze pójdzi, dostanie urlop na koszt państwa :-P

    > Możesz też wysłać polecony do baby i do firmy z informacją:

    Polecone do baby wracają z adnotacją 'adresat się wyprowadził'.