  • Data: 2002-09-16 21:35:20
    Temat: Re: zakup programu komputerowego - inne spojrzenie
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Sep 2002 23:43:42 +0200, Lindus wrote:

    > Witam
    >
    > Z du?? ciekawo?ci? przeczyta?em dyskusj? dotycz?c? "wtórnego" obiegu i
    > u?ywania oprogramowania komputerowego, a poniewa? temat nie zosta? do
    > ko?ca wyczerpany chcia?bym podzieliae si? swoimi uwagami i otrzymaae
    > opini? na ich temat.

    To troche nie tak, jak piszesz
    jest tam splot roznych zagadnien i nie sposob ustosunkowac sie do tego w
    dwoch zdaniach.
    Ten tydzien mam male urwanie glowy i nie wiem czy znajde chwile, zeby to
    troche rozwinac, ale sprobuje w weekend wrocic do tego tematu.

    Uwazam, ze mozna w umowie licencyjnej skutecznie zakazac tego co nazywamy
    potocznie "odsprzedaza oprogramowania",

    Sprobujemy do tego wrocic w sobote,

    --
    Wojciech