eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup TV a wystawiane paragonu !Re: zakup TV a wystawiane paragonu !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "bella" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup TV a wystawiane paragonu !
    Date: Thu, 24 Jun 2004 21:01:28 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <cbf8ns$ant$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <cbesdm$mng$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ckj42.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1088103996 11005 83.31.85.42 (24 Jun 2004 19:06:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jun 2004 19:06:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:223455
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cbesdm$mng$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Mam nastepujace pytanie : kupilem tydzien temu TV poniewz byl to duzy
    > odbiornik sprzet przywieziono mi do domu (w domu doplacilem reszte kwoty)
    > Dostalem nie podbita gwarancje i zapewnienie ze po sprawdzeniu czy
    wszystko
    > ok z TV mam podjechac i podbic gwarancje oraz odebrac paragon Dzis
    > pojechalem z gwarancji ale pan w sklepie powiedzia zebym przyjechal za
    > tydzien (argumentowal ze dal mnie to lepiej bo mam wiecej czasu na
    > sprawdzenie) Moje pytanie jest nastepujace czy moze niewysawic mi paragonu
    > jak pojade za tydzien np. argumentujac ze za dlugo zwlekalem itp.
    > A i jeszcze jedno zaczalem blizej ogladac ten TV i mam pewnie watpliwosci
    co
    > do geometrii obrazu i czy moge go wymienic na inny czy dopiero po podbiciu
    > reklamacji reklamowac gou producenta ?
    >
    > Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    > Rafal
    >
    >

    1) w ciągu 5 dni od zakupu masz prawo zwrócić towar jeśli jest wadliwy i
    musza ci zwrócić pieniądze albo wymienić na inny niewadliwy, ALE za
    okazaniem paragonu lub faktury!
    2) nie wiem jak z paragonem, ale wiem że fakturę sprzedawca ma obowiązek
    wystawić w ciągu 7 dni na twoje żądanie...........więc pomyśl dlaczego on ci
    daje kolejny tydzień??????? mnie by to zastanowiło....

    Sprzedaje np. wadliwy towar, daje ci 7 a nie 5 dni na jego sprawdzenie nie
    wystawiając nawet paragonu, a potem kolejne 7, kiedy nie będzie miał takiego
    obowiązku i co? nie ma dowodu zakupu- nie ma gwarancji i możesz się bujać ze
    swoim TV.

    Na twoim miejscu natychmiast poszłabym do niego.

    pozdr.
    b.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1