    From: "{genie}" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.regionalne.szczecin,pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakłócenia obrazu na monitorze - gdzie zgłosić???
    Date: Tue, 15 Jul 2003 07:35:28 +0000 (UTC)

    "Radek" <k...@i...pl> wrote in
    news:bf09k7$atu$1@zeus.man.szczecin.pl:

    > Gdzie mozna zglosic zaklócenia pojawiające sie na ekranie
    > monitora w firmie (komputerowej). Migotanie jest dośc uciązliwe
    > - oczy troche mniej bolą przy ustawieniu wyglądu Windows jako
    > "Czern o wysokim kontraście". Efekt taki wystepuje tylko w
    > jednym rogu budynku (w dwóch pokojach). Problem nie dotyczy
    > innych pomieszczen na tym samym pietrze. Nie chodzi tu na pewno
    > ani o usterke monitora, ani komputera (czy karty graf.). Po
    > prostu migotanie pojawia sie ni stąd, ni zowąd i po kilku dniach
    > znika. Ale ból oczu pozostaje jeszcze przez kilka dni :-(
> [...]

    Hi!

    Na pewno nie jest to wina monitora (a tym bardziej karty) no chyba ze
    slabej jakosci jego wykonania:>.
    Po prostu w tym "rogu" istnieje jakies silne pole (elektro)magnetyczne i
    przez to widzisz na ekranie zaklocenia. Moj kumpel kiedys mial cos takiego
    bo postawil za blisko monitora glosniki;).
    Nie wiem gdzie mozna to zglosic ale sanepid tutaj raczej nie pomoze i wg
    mnie jedynym wyjsciem jest przestawienie monitora (a tym samym kompa of
    koz) w inne miejsce.

    Pozdrufka :)
    {genie}