  • Data: 2004-02-15 13:23:02
    Temat: Re: zaklady bukmacherskie w polskim prawie ?
    Od: "Paweł Czekański" <u...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czyz naprawde nikt nie jest w stanie mi pomoc?
    Oki, nie zmuszam nikogo do cytowania mi tu wszystkich artykulow, ale chociaz
    prosze o jakas wskazowke, gdzie tego szukac.
    Jakis link moze, albo chociaz w jakim kodeksie tego szukac itp...?

    Chodzi mi o nic innego tylko o zbior przepisow prawa polskiego, ktore
    odnosza sie do zakladow bukmacherskich......

    Paweł

    --
    ** zwracaj twarz w stronę słońca, a nie będziesz widzieć cieni **